سلامتـــــی عشقم
تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394برچسب:, | 13:8 | نويسنده : ♠اتاناز♠

سلامتـــــی عشقم که یه روزی بهم میگفت بدون تونمیتونم....

بابغض بهم میگفت بری میمیرم....

ولی روزی رسید که به من میگفت شما.....به جانمیارم................

سلامـــــــتی خودم که به پاش موندم..

میرفتم بیرون تاببینمش ولی ازدورکه میدمش انگارحالش خیلی خوب بود..

همونی که بهم میگفت واست میمیرم حالاواس کسی دیگه میمرد...

اشکام سرازیرمیشد ومیگفتم ..متاسفــــم.....

سلامــــــــتی عشقم که بهم میگفت وقتی میبینمت دلم میلرزه

حالاوقتی مارومیبینه روشوبرمیگردنه ومیگه حالم ازش بهم میخوره...

سلامتی خودم که بخاطرش دورهمه روخط کشیدم..

غافل ازاینکه خودم خط خورده عشقم بودم....

سلامــــتی عشقم که بهم خیانت کردولی فکرکردماگاویم نمیفهمیم....

سلامتی خودم که عشقموباعشقش میدیدم بغضم میترکیدومیگفتم.

هــــــی فلانــــــی کاش میتونستم به اندازه چندثانیه کوچیک جات باشم



نظرات شما عزیزان:

Fª⊥ÈмÈɧ
ساعت23:07---14 آبان 1394
وبت خوبی داری موفق باشی
ممنون


مریم
ساعت8:51---30 شهريور 1394
قشنگ بود

ساناز
ساعت14:19---28 شهريور 1394
زیباس
مییییییییییسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: